wtorek, 7 lutego 2012

Walentynki

Swoją przygodę ze scrapbookingiem zaczęłam 3 lata temu. Szukałam w sieci informacji na temat ozdabiania zdjęć. Jak się okazało scrapbooking to także tworzenie kartek. Pamiętam jak po nocach przeglądałam forum i zachwycałam się pracami polskich scraperek. Postanowiłam sama spróbować swoich sił. I pierwsza zrobiona kartka była walentynka. Swoją drogą całkiem fatalna. teraz wolę o niej już nie pamiętać. Po tej niezbyt udanej próbie na długo zniechęciłam się do robienia kartek. Aż przyszedł taki moment , że dojrzałam do tego, że chcę próbować. Nie brać tego tak serio i się tym bawić. A przede wszystkim zainwestować w to hobby. Lista niezbędnych chciejstw jest jeszcze długa. Ale powoli będę ją realizować :)
Dzisiaj walentynka- pierwsza i prawdopodobnie ostatnia w tym roku ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz